Tuesday, February 26, 2008

Waiting for Pre-reg sem 3 and sem 1 08/09

Haha. Kalau aku nak regis subject, msti aku akan ade masa nak post satu entry. tapi xtau pon nak tulis ape. hmm... naper bnyk sgt subject yg jatuh pada hari selasa dan khamis untuk sem 1 nanti? letih3. Aku pelik. Sesetengah orang ade je benda yg nak dicerita dlm blog walaupun tak ade ape2 specific event yg berlaku. Me?? Haha! Sejak tak ade join ape2 program, banyak jugak masa aku nak tulis blog. tapi tu lah. Dah xde ape2 benda yg aku nak cerita. Hmm.... lepas ni aku merajinkan diri buat movie review pulak la.... menunjukkan aku skrg pon dah bnyk masa untuk jalan2 and tengok movie banyak2! Haha. Bestnye dah x join program. ;D

Tunggu per-reg mcm ni pon membuatkan aku bnyk masa nak menelaah blog org lain. Ade yg cakap pasal future planning la... lintah la.... Hmm... By the way, I wonder why I can't enter few blogs contohnya blog abang mizi n abang Pzin. I love to read their blog. Adui.... Bosan ar main tapis2 pembaca nie. Bagi ar saya masuk n baca blog abang2 sekalian...

2 comments:

Anonymous said...

salam.. jai yang hensem..

dah guna wordpress dah skang nih.. lagi best..

sori lah,, jumpa lagi..

wady awagy said...

ko bley amik alamat pzin dalam blog aku, ko amik kat sana.
http://limaminit.blogspot.com/