Saturday, January 17, 2009

My dream phone!

Macamana la UIA boleh tak air pulak. So aku balik rumah cousin aku kat sungai buloh. Tumpang menginap dan makan, dan mandi secara percuma disana. Huhuhu. Best2.. I found something very interesting tho!

Guest guest guest! What's on my hand???

Sepatutnye sumer orang pon dah patut tahu kewujudan phone nie. Pada 11 Julai 2008, iPhone 3G telah dilancarkan oleh Apple.inc secara rasmi. Orang ramai sanggup beratur selama seminggu semata2 untuk menjadi orang yang pertama menggunakan iPhone 3G. Its a world record.

My expression when I saw it: "OMG! My eyes don't lie to me rite? Its an iPhone 3G??" "Haah! My father beli!" He said. Waahhh bestnye... iPhone 3G is a future hand phone. A totally different and unique phone. Aku dah pegang macam2 HSPDA, henset, smart phone, and nothing is impressive as iPhone 3G. And i say again, I am not easily to be impressed. Aku nak je rakam setiap saat aku main iPhone 3G tuh. Tapi, korang tengok je la sendiri kat youtube tuh. Menarik2...

Everything about iPhone from its outside until its inside is at the highest quality. Untuk maklumat lebih lanjut, korang boleh layari page ini dan ini. Ini video2 menarik dari youtube yang aku nak korang tengok. bestnye...

No comments: