Monday, February 02, 2009

Selamat Pengantin Baru Kak Miha! 2

Sesampai di kawasan perkampungan rumah Kak Miha, benda pertama kami buat ialah singgah di kedai runcit berhampiran untuk membeli hadiah untuk Kak Miha. Kah kah kah!

Ramai giler orang datang. Canopy banyak keping pon xcukup. Laku rupenya perkahwinan Kak Miha. Nanti turn aku kawen ramai x yang datang? Hmm.. Last2 kitorang pilih laluan alternatif dan makan di tempat seperti di atas. Haha. Pejalan kaki tengok kitorang buat muka tebal je.

Selepas makan hingga kenyang, Wady melayan emosi, Aizat malu2, Kak Zira dan Ct. Zoo control comel.

Irfan, Izzi dan aku hanya duduk berdekatan dengan pintu. Malu nak masuk dalam2 lagi...

Fitrah dan Abang Mizi..................................... Aku xdapat nak tafsirkan reaksi Abg Mizi. Haha!

Husband Kak Miha macam orang penting. Henset sentiasa di bawa kemana2.

Gambar aku bersama Kak Anis. Member aku bagitahu aku nampak berisi dalam gambar nie. Seronoknye dengar. Tapi buat2 xde rasa ape2 jela~ haha.

Pengantin dah bersiap sedia nak ambik gambar. Nampak cantik dan sepadan.

Tiiiba-tiba...

Suami Kak Miha memang seorang yang sangat penting. Sabar ye Kak Miha. Semoga bahagia ke akhir hayat...

9 comments:

Unknown said...

jai, motif spek ko sama designnya macam aku? duh~ :p

Anonymous said...

tahniah Jai! ko mmg dah tembam skit..tapi still yusry kru..tiber..
anyway, aku tak control comel, tapi aku mmg comel.hahahaha...(no offence)

Jai said...

To Szakif: Sama design ke?? xde motif2. Ko memang suke ikot fesyen aku. haha. *Gurau je tau*

To ctZoo: Aku tau ko memang comel. I am highly offended sebab ko comel. Haha... (Cam tue...)

Unknown said...

:P

Adlan said...

haha. jai. ko ni memang pandai wat lawak.. hehe

Jai said...

To myadlan: Thanks for your compliment. huhu..

deyanah said...

mbi u nampak berisi sbb amek gmbr ngan i..

btw, anwar ezzad zainal tu, u panggil dia aizad eh..?

yer, itu benar.. u makin tua makin hensem..

Jai said...

To deyanah: anwar ezzad zinal tu jai xtahu spelling nama sbenar dia smpai hari ni. Sekarang baru tahu sebab akak taip nama penuh dia. Haha! Thanks kak. Jika ku tahu, tiada ku panggil nya aizad. haha..

Wahh..another compliment. thanks kak. Moga2 saham diriku turun naik. ;p

iftin nasuha said...

jai, makan banyak ciket..heheh