Sunday, March 04, 2007

Summary Sem 2 2006/2007

Aku rasa macam sem ni lebih mencabar dari sem lepas... hmm.... There must be new things and Allah never stop watching n always test us...

Let's review my life in this semester...

- Aku up kan lagi credit hour aku.. kirenye lebih banyak la dari sem sebelum ni...

- Aku sangat aktif dgn MRC, sehingga aku hampir mengabaikan AKHI Project

- Antara faktor2 lain, sem ni boleh dikira sem yang paling banyak aku pernah dpt assignment n presentation

- Ditambah lagi dengan beberapa faktor lain, persahabatan kami bertujuh telah diuji... Just want to let all of you know that I never stop from thinking about us...

- So many things happens... and it happens very fast... May God give me strength for every single test that He arrange for me & I will never stop from being grateful to you...Amin...

1 comment:

deyanah said...

all da best jai!