Tuesday, April 21, 2009

Kuala Lumpur International Bookfair 2009

It was on 18th April. Aku baru je lepas habis exam pada hari tersebut. Malamnye, best friend ku Yassin datang dari UIAM Kuantan. Dia ni student Majoring Biomarine. So kami sembang2 habis2an pada malam itu...

Kesimpulannya:

1. Dia sekarang dah ade awek baru. Feewit... Seperti biasa, syarat2 awek yg dia suka, awek tu mesti lagi tinggi dari dia. haha... Adoyai...

2. Dia dah ade diving licence. Bukan driving ye.. DIVING. huhu... Mak aih... Bangga betol dia ade diving licence. Sekarang Yassin officially boleh dikira penyelam berlesen diiktiraf diserata dunia.

3. Dia dah terbitkan buku keduanye yang bertajuk "Hantu Lagenda".

Novel Remaja kedua beliau, "Hantu Legenda"

Novel Remaja pertama beliau, "Istana Tinggalan"

So pada keesokan harinya aku pegi ke PWTC untuk mencari buku tersebut disamping meluangkan masa bersama Coklat. Thanx Coklat kerana sudi teman... ^^

Coklat membeli sebuah novel tebal yang membosankan (katanya....hahaha). Aku tak ingat tajuk dia ape... Dan aku rasa novel nipis ini lebih menarik untuk dibaca. hohoho... Nanti aku da habis baca novel nie, aku tulis review nye pulok.

Kalau korg nak membeli buku secara banyak, sila lah datang ke Book Fair ini. Ade diskaun dari 10 - 15 %, disamping dapat berjumpa dengan beberapa artis terkenal jika anda bertuah. (walaupon aku tak kenal) Nak jalan2 disamping mencari awek yang suka membaca pon boleh. Hahaha...

Rakan2ku yang menulis:

Yassin Rahmat

Zamri Mohamad

Mohd Aliff Mohd Nor

Syarafuddin Sulaiman

P/S:

Yassin! Kau kena upah aku sebab aku tolong promotekan novel kau. hahahahahahaaha!

2 comments:

Mazlina said...

sy pun ade pegi juga hari tu..serius mmg ramai org...byk sgt buku sampai x tau nk beli yg mane..last2 beli buku masakn..nk belajar masak le konon..hehe..

Jai said...

kah kah kah. tak pe2. belajar lah memasak. bagus untuk diri Lin dan keluarga. ;p