Wednesday, April 01, 2009

Competition oh Competition!

Actually, there are two things in my mind that I want to participate. Alhamdulillah. Rezeki murah. Banyak jugak offer-offer berfaedah yang aku dapat buat selain dari ambik short semester and belajar hari2 pegi kelas kat HS yang membosankan tu. Hahahah... Sabo je la ko Jai...

So, this is it. Aku dah decide aku nak masuk 3rd National Level Internship Challenge 2009 organized by Jobmarket Malaysia

The 1st Internship Challenge telah dimenangi oleh team UIA. Szakif was part of the team. TAhniah Szakif! Sila beri tunjuk ajar pada kami pulak! Aku pon nak memang dan mengharumkan nama UIA gak! Aku perlukan sokongan padu dari semua! HAIT! GANBATE JAI!

8 comments:

wady awagy said...

walaupun aku tak tau apekebendanyatu dan aku pun malas nak amik tau.. teruskan usaha murni ko itu jai..itu....
yoyoyoyoyooooo HENSHIN!

Jai said...

HAIT! Thanks wady!

iyoiyoioyiyoiyo....

HENSHIN!

Unknown said...

sebagai usaha untuk melakar lagi sekali jata UIA dalam peta national internship challenge, aku sedia membantu apa yang patut. hehe~

owh tu la rupenye poster yang orang kate ade gambar aku tuh~ hmm... bangga plak. hu~

berusaha!

coklat said...

awak join competition ni ek..bagus2..
aja2 fighting!!
actually sy xpenah tau pn pasal benda ni..hehe

coklat said...

awak join competition ni ek..bagus2..
aja2 fighting!!
actually sy xpenah tau pn pasal benda ni..hehe

Jai said...

To szakif...

HAIT! ARIGATO GOZAIMAS! SENSEI! =D

To Coklat...

hi coklat! ^^

xramai pon orang tahu. kalau ramai tahu, mesti ramai yang nak masuk punya.

Aja2 fighting!!

iftin nasuha said...

sejak bila koment kat pos jai ni jadi komen dalam bahass jepun. nyway aku sedang menjalankan maraton tengok citer hana yuri dango.hehe berjaya. BANZAI2!!!

Jai said...

Haah la. Dah macam baca blog orang jepun kacukan melayu. kah kah kah!

HENSIN!

YATTA!

AJA2!

ARIGATO!

BANZAI!

=D