Saturday, May 16, 2009

Karnival Kerjaya & Keusahawanan (K3)

Semalam iaitu pada hari Jumaat, saya telah menghadirkan diri ke sana. Saya telah diinform terdapat 600 ++ company yang tengah stand by untuk cari job seekers.

Jadi, ape yang saya boleh kongsi disini, kepada sesiapa yang ingin mencari pekerjaan, terutama pada mereka yang sudah berada pada Final Year dan jugak buat senior2 yang menanam anggur, (haha!) sila lah menghadirkan diri anda ke sana. Pada yang hadir, anda berpeluang mendaftarkan diri anda ke dalam staffing and recruiting portals seperti Jobstreet dan sebagainya.

In addition, saya sertakan website ini. Pada mereka yang tiada kesempatan untuk ke PWTC, wajibkanlah diri anda untuk memasuki website ini. Ini adalah website rasmi yang digunakan oleh 600 ++ companies untuk mereka mencari job seekers sempena K3 ini. Semoga Berjaya!

6 comments:

Max J. Potter said...

you should promote this all over the net, man. i mean, its job offers. hehe.

eh? you havent replied my comment in your previous post?

*frowns*

HidayahFadziL said...

alamak tak leh pg... takpe2 nanti kt mid velly n kt uia pun wat jugak kn...

Jai said...

I totally agree with you Nani. So I hope that you also will be promoting the Malaysia Career Education Fair website as well.

http://www.mycef.com.my/

Jai said...

Haah. Betol2. Angah, ko hebah2kan la kat senior ko pasal K3 nih. Tak pon at least sebarkan website K3 kat diorang. Bagitahu Kak Un pon ok jugak.

Max J. Potter said...

alamak. im not good at promoting..memburukkan reputasi pandailah..haha.

Jai said...

LOL.Good Luck Nani... ;p