Monday, June 08, 2009

Tagged by Adlan

Dah lama dah tak de orang nak tag aku. Thanks Adlan. Now I have a reason to share my opinion and stories to all my readers.

1) Bekas kekasih saya adalah…

Bekas kekasih... Bekas kekasih... Kenapa la intro soalan dia macam nie... Boleh skip tak? =D

.

2) Saya sedang mendengar…

Lagu Yuna - Dan Sebenarnya

.

3) Mungkin saya patut…

Berehat sekarang dan berkerja dengan lebih produktif pada sebelah petang nanti. haha... ;p

.

4) Saya suka..

Ketenangan. Apa2 yang boleh buat aku tenang, aku akan sayang. Kalau kamu boleh buat aku tenang, aku akan sayang kamu.

.

5) Sahabat-sahabat saya…

sume baik2 hati, comel2... saya sayangggg mereka... and i'm very proud to be friend with 'em (Ini... ini jawapan dari blog Angah nieh!)

.

6) Saya tak paham…

Kenapa ade orang yang tak boleh terima kesalahan orang lain, sedangkan orang itu dengan banyak alasannya, melakukan kesalahan tersebut. Adesss...

.

7) Saya kehilangan…

Seseorang dalam hati ini. And now I am being very particular on who's going replace it.

.

8) Ramai yang berkata...

Aku semakin berisi. Alhamdulillah...

.

9) Cinta itu adalah…

Menyakitkan

.

10) Di suatu tempat, seseorang sedang…

Berehat setelah selesai test pada sebelah pagi

.

11) Saya akan cuba…

Untuk sentiasa menghargai semua yang ada disekilingku dan bak kata Adlan, "Live my Life to the Fullest"

.

12) Perkataan "SELAMANYA" membawa maksud…

Abadi

.

13) Telefon bimbit saya..

...

.

14) Bila saya terjaga…

Saya akan tengok jam dah pukul berapa sekarang

.

15) Saya paling meluat…

The bad side of me that has never changed

.

16) Pesta/parti adalah…

Dimana kita berusaha untuk meluangkan masa bersama rakan seperjuangan walaupun kita terlalu sibuk dengan urusan yang semakin banyak mendatang pabila semakin dewasa.

.

17) Haiwan yang paling comel pernah saya temui…

Hamster

.

18) Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah…

Umur 21. Sudah cukup besar, punya kebebasan. tapi tanggungjawab tidak sebanyak mereka yang lebih tua dari itu.

.

19) Hari ini…

Saya praktikal separuh hari sahaja

.

20) Malam ini saya akan…

Bersiap sedia untuk hari esok yang penting! Muahaha! chaiyok2 Jai!

.

21) Esok pula saya akan…

Buat yang terbaik! Muahaha!

.

22) Saya betul² inginkan…

Financial Freedom

.

23) Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini…

Ade banyak jerawat...

.

24) Pusat membeli-belah atau arked permainan…

Pusat membeli-belah jika time loaded. Arked permainan jika bosan nak mampos.

.

25) Makanan barat atau Jepun…

Makanan Melayu!

.

26) Bilik yang terang atau gelap…

Bilik yang tak terlalu terang dan tak terlalu gelap

.

27) Makanan segera adalah…

Err... makanan yang boleh dimakan dengan segera?

.

28) Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang…

"Aku nak pegi CC kejap"

.

29) Siapa yang anda ingin tag…(Silalah buat kalau rajin)

Max J. Potter | Writer Druid | Szakif |

6 comments:

Adlan said...

thanks jai. saje je tag. nak mengenali seseorang tu dari tag pun da cukup. hehe

Unknown said...

sokong adlan. kekadang soalan2 dalam tag ni adalah soalan2 yang kita tak terfikir nak tanya but it's cool to know what the tagged buddy would answer. kan?

hehe..

tapi kan jai.. susah aku nak buat tag2 ni. pasal... pasal... aku dah banyak berhutang tag dengan orang lain gak. haha~

Jai said...

haha.. sokong Adlan jugak. ;p

To szakif

haah. Betol2 tu yang menggambarkan cara diorang berfikir dan ape yang diorang berfikir.

Haha. Xpe. Xjawab pon xpe. Bak dalam kurungan itu ==> (silalah buat kalau rajin)

Max J. Potter said...

i've answered your tag. and no i dont agree that you can know even a bit of someone vie his/her tag answers.

ppl always thought they know me just by reading stuff i wrote. and they completely misjudge me.

ah well. bukan semua org lahir genius, kan?

Jai said...

hahaha. thanx for your opinion nani. ^^

and thanx also for entertaining my tag. =)

Max J. Potter said...

i've responded to your comment~!! thanks for laughing, mate. =)