Thursday, June 11, 2009

Let's summarize

Dah banyak sangat event yang berlaku dalam hidupku baru2 ini. Semuanya menarik2. Tak sempat aku nak cerita semua sekali secara detail. Jadi, mari kita summarize kan semua skali event2 ini.

Big Apple Party

Untuk tidak mahu membazirkan discount voucher dari Big Apple. Tarikh last dia 31 June. Aku buat party Big Apple tu 3o June. I love Big Apple!! Big Apple love me too! haha!

AKHI Quranic Camp

AKHI Quranic Camp mengingatkan aku pada kenangan lama. Time tu aku sangat komited pada AKHI Project. Masa tu ade abang2 dan kakak2 yang sgt sempoi dan hebat2 belaka. Really miss the old times!

Student ni nama dia Zulaika. Dah tingkatan 2. tapi masih lagi mengikuti program2 Kelab AKHI. Mereka semua ialah mentee2 aku ketika mereka Darjah 4 dan 5. Kedatangan pelajar2 ini mungkin telah mendatangkan sedikit masalah kepada para2 komittee, but looking at the bright sight, aku sangat kagum dengan semangat adik2 tingkatan dua nie. Mereka datang ke program AKHI dengan rela hati untuk belajar agama. Adakah aku akan serajin dia jika aku berada di tempat dia? Yang paling mengharukan, mereka semua masih mengingati aku. "Abang Jai! Dah lama abg Jai menghilang!" T_________T Mintak maaf adik2ku...

Movie: Terminator Salvation

Best Gile! Hero tuh nama dia Christian Bale. Berlakon dalam Batman best, berlakon dalam Terminator bapak lagi best!

Mesej dalam crite nie ialah "semua orang berhak mendapat peluang ke-dua" dan "machine will never surpass human mind." huhu...

Birthday Party!

Dah x ingat dah brape haribulan masa tuh. tapi happening gile. sebab ramai yg datang. Sambut birthday 5 orang skali gus. Dayah, Adlan, Syarah, Fitrah dan Najwa. Best! aku tak ketinggalan untuk belikan birthday present untuk setiap orang. Happy Birthday to all of you!

6 comments:

Nurul Atiqah bt Mohamad said...

hehehe...buzday party tu..tqa tau bla..9 june...amcm???power x cik belalang nh???hahaha....(actually tym 2 abg jai da komen fb tqa)..hahaha...

Jai said...

wah. tepat skali tqa! 1 markah untuk anda. huhu.. ^^

HidayahFadziL said...

jai tq for the cute garduation bear... huhu..

Jai said...

hait! welcome angah.. ^^

Nurul Atiqah bt Mohamad said...

ala..1mrkah je???kdekutnyer judge nh...hahaaha

Jai said...

satu markah je sebab tqa dah ade jawapan dia kat wall fb. hahaha!