Wednesday, August 02, 2006

Memorable Things in Humanitarian Week

Setiap kali habis program, tambah2 lagi kalau yang grand event, pasti akan meninggalkan banyak kenangan. Suka, mahupun duka. Walaupun ada yang pahit, tapi anda akan menghargainya suatu hari nanti. Humanitarian Week akhirnya tamat dan meninggalkan banyak kenangan dalam hidup ku... Apa yang Best??
  • First of all memang best sebab dapat kenal ahli2 dari kelab n projek CENSERVE yang lain. Tak tipu... memang best!
  • Secondly memang best sebab aku dapat belajar banyak benda baru. (There will always be new things that u can learn from each programme that u participate)
  • Paling best dapat collaborate dgn budak2 Caring Club untuk Family Day n Budak2 COMRADE, KARISMA... banyak lagi la masa Humanitarian Cultural Stage.
  • Best sebab ramai yg tolong masa aku tgh pening, blur, tak cukup tangan dan sebagainya. Special thanks goes to my assistants (Kak Zaza n Kak Ina). I will miss both of you...
  • Best dapat tengok adik2 mentee AKHI berlakon atas stage.
  • Tengok Abg Mizi yg sungguh ceria. (Tiber...)
  • Ada lagi yg best... tak ingat da...

Apa lagi???

  • Masih lagi tak paham naper aku boleh ada 2 post dlm Humanitarian Week.
  • Letih asyik meng'update' Master Plan. Dah la cukup pening kepala masa nak siapkan Master Plan tu... Tapi aku tak pernah lupa tanggungjawab aku.
  • Terlalu banyak sudden changes pada Family Day mahupun Cultural Stage.
  • Pening memikirkan jobscope PC yg kadang2 cukup mencabar, n kadang2 blur tak tau nak buat aper...
  • Rasa macam dibuli/disisihkan oleh komiti2 yg lebih senior. Tambah2 lagi Prep n Tech Family Day. :(
  • Bajet aku untuk PC Family Day n Pub n Pro Cultural Stage kena potong. Benci! Benci! Benci!
  • Ada satu hari tu aku ada banyak benda nak kena settlekan. Tapi hari tu aku letih dan lesu semacam. Last2 sumer benda disiapkan oleh assistant2 aku. Diorang memang hebat. Serba salah aku dibuatnye.
  • Kak Martinelli tak habis2 mereject poster yg aku design. Dah la kena reject lps aku dah print out n fotostat poster2 tu. RM XX aku burn macam tu je... :(
  • Aku tak dapat nak bagi komitment aku kat Cultural Stage (17 - 21 July 2006) sebab terlalu sibuk dgn final preparation untuk Family Day (22 July 2006). Ala.. lagi pon main jobscope aku ialah to promote Cultural Stage. Kira settle la tu...ramai yg datang! Again, thanks to Kak Ina for helping me a lot...
  • Aku tak tau naper aku BLUR giler masa family day sedang berlangsung. Rasa macam lupa job scope kejap. Next, thanks to Kak Zaza for assisting me while i'm in BLUR condition. :)
  • Kesilapan yang pernah berlaku kat dlm satu opening ceremony masa aku jadi PC kat matric dulu berulang kembali masa opening ceremony Family Day. Tak sangka susah betul nak kawal keadaan. Yang ni paling mengecewakan aku. ;(
  • Tentative Family Day banyak lari, especially for module n sport. VIP kena tunggu nak dekat sejam sebelum prize giving ceremony dapat dijalankan

Photobucket - Video and Image Hosting

(Gambar masa Family Day. Aku yang paling kiri. Kak Zaza yang pakai tudung oren. Mahfuz n Yassin kat blakang CENSERVE Flag. Dayah, Roha n Nad dok kat blakang Kak Zaza. Pas tu ada 2 orang budak sesat kat dalam tu. - Gambar ni aku ambik dari blog Szakif yg pakai baju kuning - Thanks)

3 comments:

Unknown said...

baju tu warne kuning ke? pada pandangan mata aku, warne baju tu hijau striking. haha~ tak kurang 10 orang tegur pasal baju aku haritu~ huhu~

bagus la belajar drpd pengalaman~

Jai said...

Oh! Hijau ke?? Tak pe la... kira halal la ye..

:D Thanks!

Adlan said...

rasa mcm nak join humanitarian lagi x next year? :D