Friday, December 19, 2008

Ayu - Hanya Di Mercu

In response to Adlan's tag, I would like to dedicate this song to all my friends, those who far and close to me. This song has inspiring content in it. Try to understand and feel it.

Ayu - Hanya Di Mercu

Mimpi dan harapan

Bagai duri yang mencengkam

Tak pernah terluahkan

Hanyalah di hati tersimpan

Terpendam

Keterbatasan diriku menjadi penghalang

(Korus)

Sampai bila aku bertanya sampai bila

Ku harus mencuba

Bila lagi desak hatiku bila lagi

Aku harus berani

Lalu ku bangkit tegak berdiri

Mengatur langkah ku terus mendaki

Cita-citaku

Di mercu

Mimpi dan harapan cecita yang tinggi menjulang

Seandainya ku biar cecita dihati tersimpan

Terpendam

Keterbatasan tak wajar menjadi penghalang

(Ulang Korus)

Lalu ku bangkit tegak berdiriMengatur langkah ku terus mendakiCita-citakuDi mercu

(Bridge)

Aku mencari kekuatan

Dalam kelemahan

Aku temui kejayaan

Dalam keberanian

(Ulang Korus)

Lalu ku bangkit tegak berdiri

Mengatur langkah ku terus mendaki

Cita-citaku

Di mercu (Ulang 2x)

Kali ni aku rajin sikit nak bagi korang download ni. huhu...

Ayu - Hanya Di Mercu (Mirror 1)

Ayu - Hanya Di Mercu (Mirror 2)

No comments: