Friday, December 19, 2008

A birthday present from her beloved husband

Dah subuh dah. And I dont sleep yet. Nevermind. Kejap lagi aku bertolak balik KL. Dari Kelantan ke KL dalam 5 - 6 jam seingat aku. So aku ade 5 - 6 jam masa untuk tido dalam kereta nanti. Ahaks!

Kalau korang baca blog aku, kali ni korg prasan aku post lebih sikit. Ni kire balas dendam lama xtulis blog lah ni kiranye. Ade satu benda lagi aku nak crite kat korang. Sesampai je aku kat rumah mak cik aku, aku terpanau (terpanau??) pada satu benda kecil, comel lagi futuristik. Dan aku sangat suka kombinasi warna hitam dan putih. SANGAT SUKA! Begini rupanye:

(Depan)

(Belakang)

So in general, ianya adelah sejenis laptop atau notebook. Laptop yang mengangaukan. Specifically, ianya adalah Fujitsu LifeBook U1010. Aku malas nak crite panjang. Kalau korg nak tau kelebihannya korang boleh baca sendiri kat sini dan kat sini.

Aku mahu satu. Bestnyee... Nanti aku dah kahwin, aku pon nak bagi lifebook gak untuk isteri aku. Nanti aku gak yang dapat pakai lama2. Huhu..

2 comments:

Adlan said...

aku da setengah tahun usha notebook kecik ni.. tapi smp skrg tak beli2 lagi.. haha.. baik simpan duit utk kawen jela..

Jai said...

Xpe Lan. Kter beli lepas kawin.